آخرین مطالب

فودنا

تولید شیرنارگیل رامک ​با فرآیند ESL اقتصاد گیاهی

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه خبری آشپزی گیاهی به نقل از فودنا سیمین ولی خانی مدیرپروژه رامک از شرکت AdOne درباره فعالیت‌های تبلیغاتی جدید گفت: »چندی است رامک محصول جدیدی را به بازار ارائه کرده است. شیرنارگیل محصول تازه رامک است که با فرآیند فرا پاستوریزه (ESL) تولید می‌شود و در آن تکه‌های نارگیل وجود دارد. فرآیند تولید و وجود تکه‌های طبیعی نارگیل در محصول باعث تمایز محصول جدید رامک با مابقی محصولات مشابه در بازار شده است. رامک تصمیم دارد، محصول جدید خود را به عنوان یک میان وعده‌ی مغذی به مخاطبان معرفی کند.
رامک به منظور معرفی محصول تازه‌ی جدید فعالیت‌های تبلیغاتی را تدوین و اجرا کرده است. در این فعالیت‌ها رامک گروه مخاطبان بزرگسال را هدف قرار داده است. فعالیت‌های تبلیغاتی رامک بر رسانه‌های محیطی و دیجیتال متمرکز شد. رسانه‌های دیجیتال به عنوان حمایت‌کننده‌ی رسانه‌های محیطی در این سری فعالیت‌ها در نظر گرفته شده بودند.»
ولی خانی درباره کانسپت فعالیت‌های تبلیغاتی رامک گفت: «شیرنارگیل طعم نوستالژی دارد و خوردن آن یادآور طعمی قدیمی است که اکثر افراد را به یاد کودکی‌شان می‌اندازد. به همین دلیل کانسپت «کودک درون» به پیشنهاد تیم رامک برای فعالیت‌ها در نظر گرفته شد. آرت ورک‌های محیطی کمپین تبلیغاتی رامک نیز بر اساس همین کانسپت طراحی شدند. در این آرت ورک‌ها تصاویری از افراد بزرگسال با لباس رسمی نشان داده شد که حین خوردن محصول کارهای بامزه‌ای انجام می‌دهند. برای مثال: در یکی از آرت‌ورک‌ها آقایی با لباس رسمی نشان داده شد که حین خوردن محصول پشت میزکارش در حال نقاشی کشیدن است. همراستا با تبلیغات محیطی، ویدیوی هم تهیه شد. ویدیوی مورد نظر با حضور چندتن از اینفلوئنسرها تهیه شد. در این ویدیو، اینفلوئنسرها به مخاطبانشان پیشنهاد می‌کنند که با خوردن محصول شیرنارگیل به دوران کودکی سفر و مانند همان دوران کارهای بامزه و عجیب کنند.
شعار: «خوشحال و شیر و نارگیلیم، قدر رامک را می‌دانیم» برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شد. شعاری که برگرفته از ترانۀ معروف و قدیمی دهۀ شصتی‌ها «خوشحال و شاد و خندانیم، قدردنیا را می‌دانیم» است. برایمان مهم بود که مخاطبان شعار را به درستی به ترانۀ قدیمی وصل و آهنگ آن را در ذهنشان تداعی کنند. برهمین اساس رویدادی برگزار و گروه آکاپلا با حضور در میان مخاطبان شعار را با آهنگ خاطره انگیز زمزمه و در انتها شعار تبلیغات محیطی را خوانند. بنابراین رویداد به منظور ایجاد آگاهی نسبت به شعار تبلیغاتی برگزار شد. ویدیوهای از رویداد تهیه و در فضای مجازی منتشر شد. رویداد مورد نظر در درگیر کردن مخاطبان با کانسپت کودک درون کمک بسزایی کرد. همراستا با انتشار ویدیوها، پست‌های نیز متناسب با کانسپت در صفحه‌ی اینستاگرامی رامک ESL منتشر شد. برای پست‌ها کپشن‌های که القاء کننده‌ی کودک درون است، نوشته و منتشر شد. همراستا با این فعالیت‌ها، مسابقاتی نیز در دیجیتال برگزار شد. اطلاع رسانی درباره این مسابقات از طریق صفحات اینستاگرامی که مخاطبان جنوب کشور را در برگرفته‌اند انجام شد. محتوای دیجیتال در صفحه ESL رامک منتشر شد. KPI کمپین خوب و آمارها نشان از اجرای خوب کمپین داشتند. پیام‌های مخاطبان نیز نشان داد که کمپین به هدف از پیش تعیین شده خود نزدیک شده است. تبلیغات محیطی رامک بر بخش جنوبی کشور و فعالیت‌های بخش دیجیتال علاوه بربخش جنوبی کشور مخاطبان تهران و کرج را نیز در برگرفتند. ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغاتی رامک با همراهی آژانس 1001 برندینگ انجام شده است.»
سحر مکی از آژانس AdOne در انتها افزود: «کانسپت کودک درون از طرف تیم رامک پیشنهاد شد. تیم ما پس از دریافت کانسپت شروع به ایده‌پردازی برای فعالیت‌های تبلیغاتی کرد.»
درباره تکنولوژی ESL نیز باید بگویم: «تکنولوژی فراپاستوریزه ESL یکی از روش‌های روز دنیا است که تولیدکنندگان برای حفظ ماندگاری بیشتر شیر از آن استفاده می‌کنند. رامک نیز به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در حال استفاده از این تکنولوژی است.»
دربارۀ شعار لازم است به نکته اشاره کنم، رامک از طریق شعار تبلیغاتی به مخاطبان می‌گوید: «لازم است گاهی خود را از بند دغدغه‌های روزمره رها و با خوردن یک محصول نوستالژی به دوران کودکی بازگردید.»
برای مشاهدۀ اصل خبر اینجا را ببینید.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

پایگاه خبری آشپزی گیاهی به سالنامۀ غیر بر خط تبدیل شد

بریتانیایی ها به رژیم گیاهی روی خوش نشان داده اند

خشک کردن گردو

شیر داغ نظری

خرمای خیرات

کوفتۀ گیاهی

بعد از آب صلواتی، نان صلواتی

تمایل افراد به سمت رژیم گیاهخواری افزایش یافته است

چنانچه کرایه ندارید اشکالی ندارد

مدل پیشنهادی کیک

هجده میلیون تن ظرفیّتِ استانداردِ سیلوی کشور پاسخگوی ذخیره‌سازی نیاز داخلی است

کتاب الکترونیکی غذای گیاهی بدون زباله منتشر شد

اهدای شکلات گیاهی بین کارکنان خط مقدم مبارزه با کرونا

ورود دویست و سی هزار تن کالای اساسی در فروردین

نود درصد پول گندم‌کاران کرمان پرداخت شد

گزارش شرگت سهامی بازرگانی دولتی ایران از عبور از تحریم، شکست کرونا

خرید یکهزار و سیصد تن گندم از کشاورزان هرمزگانی

خرید گندم در بوشهر از پنجاه هزار تن گذشت

اولین محموله‌های گندم در دلگان تحویل مراکز خرید شد

در روزهای سخت با تأمین کالاهای اساسی در کنار مردم هستیم

سیصد و هشت میلیارد ریال به گندمکاران کرمانی پرداخت شد

نود و چهار کشتی حامل کالای اساسی در سال یکهزار و سیصد و نود و هشت هجری شمسی با دریافت دیسپچ تخلیه‌ شد

مقدار خرید گندم در فارس پنج رقمی شد

اطلاعیۀ روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران دربارۀ آنالیز قیمت تمام شدۀ شکر

مخالفت با واردات لیموترش برای پیشگیری از ورود آفات و بیماری‌های نوظهور

خسارت سه تریلیون و چهارصد و هفتاد میلیارد تومانی «کرونا» به گلخانه‌ها، گیاهان دارویی و قارچ خوراکی در دو ماه اخیر

چرا بیشتر مردم به سمت گیاهخواری می روند؟

رژیم غذایی گیاهی ریسک زایمان زودرس را کاهش می دهد

سی و دو محمولۀ گندم تحویل مرکز خرید ازنا شد

حنان: «بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی زنجیره‌ی گندم، آرد و نان نظارت می‌شود»

ایرانشاهی: «سفرۀ مردم با همیاری همگانی سامان می‌گیرد»

توزیع برنج، روغن و شکرِ ماه رمضان تا پایان ماه /بر توزیع کالاها نظارت می‌شود

علت گرانی لیموترش از زبان یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس

یک سبد ده کیلویی صیفی‌جات و سبزیجات پر مصرف فقط با سی و نه هزار تومان

با اقدامات شرکت بازرگانی دولتی ایران کیفیت آرد بهتر شده است

مخمر نانوایی غنی شده با بهبود دهنده نان توسط شرکت خمیرمایه رضوی تولید می‌شود

اسامی انحصارگران لیموترش و لیمو شیرین را اعلام کنید

اسمی از انحصارگران بازار لیموترش به ما ارسال نشده است

مخالفت جهاد کشاورزی با معدوم‌سازی جوجه‌های یک‌روزه/ توزیع رایگان جوجه در بابل به‌جای جوجه‌کُشی

متخلفین در موضوع جوجه ها به مراجع قضائی معرفی شوند

توجیهات مسؤولان از خود جوجه کشی بدتر بود

سهم بازار جهانی گوشت گیاهی بیست و یک میلیارد دلار تا سال 2025

پیام تسلیت بهمن کبیری پرویزی به خانوادۀ میانجی

قیمت فروش گندم برای مصارف نانوایی‌های‌ آزادپز افزایش نمی‌یابد

توزیع شکر، برنج و روغن تنظیم بازاری از شنبه/وفور کالا در بازار

تهیه وعده های غذایی گیاهی رایگان برای بخش سلامت

حمایت از کسب‌وکار بخش خصوصی راهبرد اقتصادی آستان قدس رضوی در سال یکهزار و سیصد و نود و نه هجری شمسی

کرونا مصرف چه محصولاتی را در میادین میوه و تره بار افزایش داد

هشتاد و شش درصد شهروندان از قیمت‌ها در میادین میوه و تره بار راضی‌اند

امکان خرید ده کیلو میوه از میادین میوه و تره بار با پنجاه هزار تومان